26.4.13

518 : FNJ

Hai assalamualaikum..dah lama tak mengapdet blog ini.  Bukan apa, rasa macam tkde mood nak apdet maka tak berapdet lah ia..lagi pun bukan mende penting sangat kan...

Kegilaan baru aku skrg ialah berkoleksi tudung Fareeda.  Tudung seperti di bawah ini.  Sebelum ini aku gila membeli dan mengcollect tudung dari koleksi Pearl Haya, maka kini angin ku sudah berubah...sedang menggilai tdg ini pula..emmm.  Dari segi harga lebih kurang aje dgn PH..

Tapi sehingga hari ini baru ada 4 lai je pun..hahahha macam ler banyak sangat..tifah tertifu..

Target nak beli sebulan at least sehelai..jadik ler. Sbb harga dia pun bukan murah..kena pikir..tolak, campur, bahagi..baru boleh beli beb! Hikhik..sian kan...

Tak apa lah..Fareeda Nyata Jelita..ghitewwww!!  (Fareeda yang jelita..kita pakai cam biasa jerk..kihkih..

Ok lah..selamat berhujung minggu..hari dah Jumaat..