19.4.19

600: Garlic Complex

Salam Sejahtera,
Nampak tak gambar kat bawah tu..yessss Garlic Complex Shaklee
Harini kakak nak cerita pasal Garlic Complex ni

Ramai yang tak lalu nak makan bawang putih mentah so, ini adalah solusinya. Kita ambil saje tablet ni, telan..dah setel.  Tak yah pening pening kepala lagi kan..

Kakak rasa ramai yang tau khasiat bawang putih atau Garlic.  Begitu lah juga si tablet dalam botol kecil di bawah ini:-

Segala khasiat ada tertulis pada gambar, boleh baca perlahan-lahan dan kalau berkenan boleh roger akak kat


Bai..


No comments:

600: Garlic Complex

Salam Sejahtera, Nampak tak gambar kat bawah tu..yessss Garlic Complex Shaklee Harini kakak nak cerita pasal Garlic Complex ni Rama...