6.9.11

423 : buah hatiku sayang~

ini adalah gambar buah hati ku sayang~ Oyen & Cicak


sedang lena di buai mimpi


alangkah mesranya mereka berdua, kalau kita pun dpt tidor bersama sebegini, kan best..tidor bersama adik beradik tersayang..mustahil kan???




dua beradik ni lahir pada tarikh hari lahir aku..4 Julai.


Usia mereka baru 2 bulan skrg..sungguh cute..


tapi dua ekor ni tak nak makan friskies atau whiskas..


dia org ni mengikut jejak langkah ibunya..asyik nak makan ikan rebus shj....





422 : suatu hari di hari raya...

Ini adalah sedikit gambar kenangan semasa Hari raya Aidilfitri yang baru kita sambut...

Happening jugak raya tahun ni..1st day raya aku kat umah MIL..Kota Bharu, Kelantan..

Mujur cuaca pada hari tu ok..cerah & ceria. 2 hari sebelum Raya, hujan turun lebat di sana..


kami sekeluarga..




aku n asben..


asben ku & anak sulungku

Semoga Hari raya tahun hadapan lebih meriah lagi..