21.11.13

549 : Neem tablet

assalam..

kali nak cerita pasal produk yg baru aku try..baru tak baru la kan..dah sebulan lebih jugak la..semua ni pun berpunca dari eczema aku yang tk pernah nak baik-baik.
 
satu hari tu aku singgah la kat farmasi sebab nak beli ubat allergy.  malas dah nak pegi clinic...malu dah nak jumpa doktor..so, jalan mudah pi je beli ubat kat farmasi.
 
masa tu la, farmacist tu perkenal kan satu produk keluaran Malaysia, berasaskan NEEM atau daun semambu. Ianya sangat sesuai utk mereka yang mengalami masalah allergy.  so aku sangat teruja untuk mencuba sbb katanya sangat baik sebagai agen menyahtoksik.
 
NEEM juga boleh :
 
Meningkatkan penukaran dan penghapusan toksin oleh hati.

Membersihkan darah.

Juga digunakan untuk rawatan masalah kulit, jangkitan kulat, alergi, kencing manis, malaria, ulser, kanser dan hepatitis.

Setiap BITREEN Neem Tablet mengandungi 100mg Standard Extract Neem (Azadirachta Indica).

Setiap tablet memberi 3% daripada jumlah pahit, yang bersamaan dengan 1 peria pahit.
 
haaa..macam ni lah rupa tablet tu.  utk 3 bulan pertama kena ambil 3x sehari sebiji sekali makan.  lepas tu, utk 3 bulan seterusnya ambil 2x sehari dan seterus-terusnya boleh la ambil sebiji satu hari.  sebab nya kita ni setiap hari terdedah dgn toksin. jadi tak salah kalau kita amalkan NEEM tablet ini utk mencuci darah kita.  kepada yang sihat..alhamdulillah.  kepada yang ada masalah allergy boleh try.  saya mcm nampak kesan yang baik..muka pun jadi mcm bersih..
 
kalau badan kita mempunyai lebihan toksik, umur kita akan jadi lebih pendek atau singkat. Secara purata, seseorang yang menyimpan antara 5 hingga 25 pound bahan buangan dan kira-kira 4 paun bakteria di dalam kolon. Sisa membina punca pengumpulan bakteria dan racun merebak ke seluruh badan yang mengakibatkan kematian dan juga penyakit. Adakah anda pernah memberi perhatian kepada bagaimana bencana ini boleh? ( ini copy paste dari www.bitreen.com
 
 
 

1 comment:

safiza shawal said...

sepanjang amik bitreen ade efek pape tk kt muke.. cth mkin byk kuar jerawat tak sepanjang pengambilan bitreen tu?? klu ade efek amik berape lama masa nk pulih??