3.7.13

522 : pilih

tak tau la tiba-tiba nak tulis pasal 'pilihan' plak..sampai terlupa nak beri salam..

assalam..

actually bukan senang sebenarnya nak memilih..jika di beri pilihan..

sekejap nak..sekejap tak nak

sekejap nak itu lah....pastu terasa..nak ini lah plak..

susah kan..nak buat pilihan.

tapi kalau tak di beri pilihan..kata tidak adil la plak..semacam memaksa..paling tak sedap..akan keluar ayat2 mcm kat bawah ni..(contoh sahaja okei)

"ye lah, dah tkde pilihan terpaksa la ambik yang ini"
"ye lah, dah tkde pilihan lain, terpaksa la kawen dgn dia..lebih baik dr tak kawen terus"

hehehe..itu contoh-contoh ayat sahaja..

emmm..ntah lah tak tau nak pilih yang mana..

maaf..entri ni tkde ending..tkde keputusan..sekadar hiburan

No comments: