4.10.18

583: Sesuatu yang baru

😉Assalamualaikum to all blog readers!


Wow, lama betul tak ke mari..bukan aje bersawang, berlumpur, berumput, bercendawan..pendek kata bermacam-macam ber lah …


Sebenarnya sekarang aku dah semakin aktif menjadi SID kepada produk ternama SHAKLEE.


Pada mulanya, aku mengamalkan produk ini hanya untuk diri sendiri sahaja.  Selepas beberapa tahun, dengan izin Allah, produk ini amat serasi.  Lepas tu mula lah terfikir nak share benda baik dengan semua orang, pastu sekaligus nak membantu mereka yang bermasalah, mana lah tau..jika produk SHAKLEE ni bersesuaian dengan mereka.


Selain itu, aku juga boleh menjana sedikit wang saku tambahan.  Boleh lah menampung mana-mana yang koyak rabak tu..jadik la..RM1 pun tetap rezeki yang halal diberi Allah..syukran!


So, lepas ini aku akan kembali aktif mengupdate blog ini tetapi isi kandungan yang agak berbeza.
Ini blog bebas, akan aku gabungkan, jualan atau penerangan produk Shaklee dan juga cerita-cerita peribadi..aku selitkan jugak di sini..


cukup dulu buat masa ini..nanti sambung ye..


Happy blogging...happy jogging

No comments:

602: Walimatulurus Caca & Hazim, Aug-Sep 2019

Biarlah gambar berbicara.  Simpan sini sebagai kenangan.. Majlis akad nikah pada 30/8/2019 - Kelantan Majlis sebelah perempuan 31/8/201...