29.4.11

408 : cokodok istimewa




ini cokodok pisang pertama yang aku hasilkan setelah 39 tahun hidup di dunia..

rupa mmg tak berapa elok

tapi rasa...nyum..nyum..mcm hotel 5 bintang punya resipi..

(ada ke menu cokodok kat hotel 5 bintang? hahhahahah

3 comments:

nahmy said...

peerhk!! terperecik ayor lior ke skrin notebuk bila menengok syoq-codoque tu...mana tak amik masa 39 tahun nak membuatnya tu...jgn maree...gurau je yek

Aida Alias said...

saya ada la sekali sekala buat.. tp mmg rupanya tak lawo pun.. camtu jugak la.. janji sedap hehe

Rozita said...

nahmy..xpe..sy tak kisah nak komen apa pun..

aida..itu ler rupanya..tk mau jadik lawo..hahahah

582: Wedd Bella

Ini sebenarnya cerita tahun 2017 August.  Baru ada semangat nak letak kat blog utk dijadikan koleksi peribadi.. Layan je la.. Perka...