16.4.11

406 : sMs

Tahun ni kita akan mengalami 4 tarikh yang jarang berlaku dalam setahun iaitu 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11 & 11/11/11 serta bukan itu sahaja, cuba ambil 2 nombor terakhir di mana tahun kita dilahirkan dan tambah dengan umur kita pada tahun ini, keputusan nya ialah 111...sama buat semua orang bukan? ini adalah tahun kekayaan.. Pada bulan Oktober akan ada 5x hari ahad, 5x hari isnin dan 5x hari sabtu, ini hanya akan terjadi sekali setiap 823 tahun tahun seperti ini di kenali sebagai tahun " beg kekayaan" bermaksud .. sila hantar kepada 8 kawan2...bla...bla.. (ini sebenarnya adalah text SMS yang banyak kali dah aku terima. bila dengar je kekayaan, kita pasti tertarik ye..untuk mencuba menghantar SMS sebegini.. tapi..sebenarnya..karut..toksah nak percaya lah ek..buat rogi duit SMS kita jerk..) saje nak share..korang ada tak dpt SMS camni???

5 comments:

Rozita said...

mmg betul
tahun kelahirang aku 71 + 40 (umur sekarang) = 111

mamai said...

macam no kecemasan ajer

Rozita said...

eheheh yg tu 999

jajazuzu said...

ye ke? x pernah dapat sms ni. tapi saya lahir 5 oktober. :))

Rozita said...

jaja..cuba kira..betui dak?