15.7.13

523 : Ramadhan

Assalam...

Baru sempat nak ucapkan selamat menyambut Ramdhan..pada hal dah hari ke-6 pun arini..tapi bukan semua yang dah puasa 6 hari kan?...ada yang baru 3 hari..ada yg belum puasa sehari pun jugak..hikhik..biasalah orang perempuan kan ada ABC

;
;
;
;
;
;
;
;
;

;;
;
;
ABC = Allah beri Cuti..


Last sekali nak pesan lah..peringatan buat semua..'kentut' tu tak membatalkan puasa okeh..jgn ada yg lupa plak..buat2 kentut..buat2 batal..

3.7.13

522 : pilih

tak tau la tiba-tiba nak tulis pasal 'pilihan' plak..sampai terlupa nak beri salam..

assalam..

actually bukan senang sebenarnya nak memilih..jika di beri pilihan..

sekejap nak..sekejap tak nak

sekejap nak itu lah....pastu terasa..nak ini lah plak..

susah kan..nak buat pilihan.

tapi kalau tak di beri pilihan..kata tidak adil la plak..semacam memaksa..paling tak sedap..akan keluar ayat2 mcm kat bawah ni..(contoh sahaja okei)

"ye lah, dah tkde pilihan terpaksa la ambik yang ini"
"ye lah, dah tkde pilihan lain, terpaksa la kawen dgn dia..lebih baik dr tak kawen terus"

hehehe..itu contoh-contoh ayat sahaja..

emmm..ntah lah tak tau nak pilih yang mana..

maaf..entri ni tkde ending..tkde keputusan..sekadar hiburan