23.1.18

581 : CNY 2018 hampir tiba

Bila Nampak banyak benda merah2 gantung mcm tu, adalah petanda nak CNY..
Baju2 yg jual kat supermarket pun majority nya kaler merah..

hahaha...buah2 limau mandarin pun dah mula muncul berkotak-kotak..

bagi kita yang tidak meraikan perayaan ini..hanya rasa tak sabar nak balik kampong atau pergi bercuti kemana-mana...

Jalan raya mesti lah jem giler nanti...bersiap sedia lah menghadap nya ye..

Adios~



No comments:

582: Wedd Bella

Ini sebenarnya cerita tahun 2017 August.  Baru ada semangat nak letak kat blog utk dijadikan koleksi peribadi.. Layan je la.. Perka...