13.7.10

286 : cedera

smlm kucing aku, kiko
mendpt kecederaan..tp bukanlah kritikal
hanya cedera ringan...
tp cukup ler buat aku panik..

tak tau sbb apa, mungkin juga pergaduhan sesama spesis..

tp skrg, alhamdulillah
sudah nampak lega skit

aku baru dpt message
dia senang lena tidor skrg ni
dalam jamban, umah aku :)

7 comments:

kakchik said...

kakchik pun lega juga mendengo nye..

Rozita said...

k.chik: mesti.kiko.pun terhutang.budi.dgn.ko.
sbb. tolong.merawat.dia.smlm

LiNda said...

Laaa.. tido dlm jamban. Kang termasuk jamban satu hal plak nak kena keluarkan ... huhuuu

fadzilah said...

best betul tmpt tido kiko..ari tu masa dtg umah x jumpa pun dia... agaknya dia malu dgn org baru kot...hahahaha

Yunus Badawi said...

Gaduh gigit2 ke sampai cedera? Nasib sikit aje.

Nape kiko tido kat jamban? Itu port dia ke? hehehe

Rozita said...

LiNda..dlm jamban tu sejuk agaknya. tu pasal dia suka

Lah..ha'ah ye..aritu masa korang dtg, dia tk de kan? kena dtg lagi tu..baru leh jumpa :)

Yb..rasanya bukan kena gigit la. mungkin jugak kena langgar, tp tk berapa serius kena nya.
ye3x..dia mmg suka tido lam jamban..

mimizuzuhaha said...

Layan angin sejuk dan bau tu buat lena