5.7.10

284 : hilang

hari Jumaat, telefon anak sulung aku hilang
katanya letak atas meja di ruang tamu
kesan pecah masuk haram tk ada
duit aku letak dlm almari baju juga hilang
mujur jumlah nya tk banyak

aku syak, kawan-kawan dia yg datang ke rumah...kebas segala-galanya
tp tak baik nak syak wasangka, tanpa bukti yang nyata.


aku redho...

9 comments:

Mak Su said...

huhuhu, tak tahu ler... anak saya baru2 ni hilangkan duit 10.00

Rozita said...

kawan2 dia org jugak rasanya...

fadzilah said...

bahaya ni...jgn bg kwn2 mereka masuk dlm umah

Aida Alias said...

emm.. kalo gitu lainkali suruh diorg main kt luar rumah je la.. dibiarkan menjadi2 lak nanti

kakchik said...

ini bahaya ni. kene berjaga2. mula2 brg kecil, nanti lelama brg yang besar plak. LT kena bwak ofis. nanti nangis x belagu..

Rozita said...

LAH ; udah ckp macam2, arif tu degil. skrg tepon dia dah hilang, padan muka

KC: tu ler..mesti ada sorang yg pjg tangan. selama ni tk pernah ilang apa2. mula2 aritu kasut selipar & setokin iwan, pastu baru duit + tepon. mengamuk ler abahnya...
arif tu degil, tak serik2...
skrg padankan muka tk merasa tepon dah.

Rozita said...

Aida..udah ckp berkali-kali. tamau dengar ler yg jd masalah skrg. degil. bila dah jd baru ternga-nga

blueCITY® said...

salam

x repot polis ke?
hmmmm
betul, kena redha sahaja
fikir tak ada rezeki sahaja
dan insyaAllah, kita akan kembali tenang

Peminat Katie Holmes said...

ini kes pukau ni.
hehe