24.10.12

490 : mak dara weiii

gambar pinjam pakcik gugel

vah..vah..vah..tengok nama kopi saje sudah boleh bayangkan khasiatnya..mesti kita terus terfikir,  lepas minum nampak macam anak dara..meski pun sudah bergelar 'mak'  hahahaha..percaya ka?

semalam aku jalan2 and singgah kat satu kedai yang jual barangan ubatan herba...skodeng punya skodeng..ternampak kopi mak dara ni..mereka jual dlm loose peket.  RM1 sepeket..aku pun terus beli 3 peket and cuba minum.  tak rugi beli..rasa mmg bes..kopi yang sgt fresh..

Kandungan : Kopi Arabica, Gula, Krimer tanpa tenusu dan ekstrak akar serapat.
Sepeket berat bersih 20gm

cara minum dia macam kopi 3in1 tu..letak dalam cawan, campurkan air panas atau air sejuk pun boleh..dan kacau..kacau..kaca..sampai sasau..eh...eh..smpi sebati..lepas tu minum

No comments: