6.10.12

486 : knee-length shaper

Avon Body Illusion Knee Length Shaper

baru balik dari Avon, beli benda alah ni..pertama kali beli..sbelum ni mmg tk pernah pakai benda2 mcm ni..pendek kata girdle biasa tu pun tk pernah pakai..apa tah lagi panjang kata..oleh dek kerana mendengar cerita kawan2 maka tersangkut lah jugak..lantas terbeli hari ini..begitu lah kisahnya

lepas pakai mmg ok, badan rasa kemas..tkde ler peyut tu nak goyang2 lagi, maklum ler,...kulit dah lembut kan..bukan lembik tau..lembut jer..so, bila pakai benda alah ni mmg rasa ok..padat gitu.  cumanya kalo nak ke toilet mesti ler susah kan...sll boleh siap dlm 3 minit, lepas pakai benda ni mau jadi dekat 10 minit..agak2nya la..

kepada yang nak cuba boleh jer beli kat Avon nun, harga sungguh berpatutan.  memang lah ada brand yang lagi bagus, dan lagi mahal macam Scalabio dll...tepuk dada tanya poket, brand mana yg nak beli.

Ini cerita utk orang yang berbadan gebus, kepada yang selim melim..jgn pedulikan cerita ini okeh..Assmkm

1 comment:

Nurhayati said...

xbole la pakai macamni nanti kulit ku sesitip gatai.. menyampahhhhh