26.12.13

554 : Farewell org pencen muda


Yang ini tragedi farewell utk seorang kawan kat tempat kerja.  Dia ambil pencen awal umur 55 tahun.  Tak larat nak kerja sampai umor 60 thn katanya.




                                         Kami di jamu dengan KFC.  Dia yang belanja.
Yang pakai baju hitam tengah senyum tu, itu lah orang nya.  Tak nampak mcm umor 55 tahun pun.  Nampak muda.  Saje je dia tk mau kerja smpi umo 60 thn pada hal sihat je lagi pun.  Dia ni salah sorang model Yun Nam Hair Care..ditaja khas oleh Yun Nam tau..tengok la rambut dia tu...hehehe

1 comment:

Rashid said...

ermm bestnya pencen awal ..