12.9.14

559 : Selfie lagi

Ini cerita aku pada 9hb Sept yang lalu.  Kilang tempat aku kerja ni mengadakan pertandingan "Selfie".  Tapi mesti berkumpulan, minimum 2 orang.
 
Pada mulanya memang tak nak ambik bahagian pun, rasa macam tkde mood jer. Pertandingan ni merangkumi seluruh SEA (South East Asia). Ramai tu yang ambik bahagian.
 
Tapi akhir-akhirnya, selepas di suruh..digoda goda..dipaksa paksa..aku pun bersetuju la utk menyertai pertandingan ini..

hahahaha....lucu!

Finally,
!
!

!
!

ini ler gambar yang kami hantar..

 






     kena letak caption, oleh kerana gambar ni kami sedang memakai PPE, so ini yang kami tulis
                             "Take pride in Your Work, Perform Work Safely and Event Free!"
 
keputusan belum tahu lagi, tapi dah pasti tak akan ada kemenangan kalo gambo roper ini...hahahaha.  saje nak beri sokongan..menang kalah, itu belakang kira..betui dak cik kiah????

 (hahaha..dah tau keputusan, kami gagal nak dapat top 20)

No comments: