15.9.14

560 : Double Wedsss


Ini cerita semalam..kenduri kendoro..bila musim cuti sekolah mula lah..musim mengawan..opcocotttt...musim orang kawen
 
semalam kami telah pergi ke satu majlis perkahwinan di Ulu Kinta, Perak..di dalam PGA..tempat askar..maksud aku kuarters askar.  Kat sini ada dabel weddingsss. nampak tak, pengantin 1 baju biru tua, pengantin 2 baju kunin.  Baju biru tu anak kepada salah seorang pegawai kat PGA dan yang baju kunin tu adik lelaki kepada pegawai PGA tu jugak...deme share share kenduri kendoro...
 


 ha..nampak kan..gambar 2 pengantinsss...
 
 kami ikut rombongan pengantin yang baju kunin tu. pengantin perempuan nya adalah jiran sekampung suami, dari Kota Bharu kelantan.  Tapi yg pengantin pompuan keje nurse kat KL. Mereka berjumpe dan bercinta kat sana la...Pengantin kunin lelaki tu orang perak..actually asal dari Batu Kurau Taiping..
 
yang ini ntah siapa...beria ria berdiri kat bunga manggar...hikhik..hero jesbon le kunun..layan je lah..
gambar aku sebiji pun xde sebab aku jadi kamerawoman...
 


No comments: