19.5.10

274 : korang suka berbohong tak?

pagi tadi macam biasa dlm perjalanan ke ofis, sure aku akan pasang Sinar FM. Pada mulanya aku pasang radio ERA tapi lama-lama aku rasa tak boleh tahan dengan lagu-lagu yang dimainkan. Bingit telingo den nyahhhhhh....

tiba-tiba ada lah berita yang aku terdengar, tentang satu survey yang dijalankan. siapa yg buat survey ni..entah, aku pun tatau. tkde plak dia org cakap



keputusan survey adalah seperti di bawah...


" Lelaki lebih kuat berbohong berbanding dengan orang perempuan"

tak tahu ler betul ke tidak ye?....mungkin bohong yg mereka selalu lakukan tu..kategori bohong sunat kot.........hehehehehe

4 comments:

blueCITY® said...

salam,

hehhehe
dulu i suka gak era,zaman2 halim othman, khairi rashid , jamal dan linda onn.
pastu i psang sinar..
now i dengar suria laks, ahaks!!

errrrrrrrrr..
memang ramai lelaki suka dan kena berbohong
nak jaga macam2 benda la kot
heheheh..
tak suka laki bohong ni
penipu lak jadinya
hoho

salam

julietchun said...

bohong sunat ke memang sesaje nak bohong? :P

Rozita said...

birU..bohong ngan tipu ada beza ke?


juliet...lu pikir la sendrik :))

SweetSour said...

benci ngn org yg suka bohong ni..sakit ati..emm..