26.5.10

275 : keliru

korang mesti rasa pelik kan, kenapa aku tayangkan gambar kat atas tu!
korang nampak tk dua benda tu berbeza meskipun kedua-duanya di buat dr plastik.
satu plastik lembik, satu plastik keras. kaler juga berbeza..........
tapi tatau macamana.........
aku boleh tersedut batang sudu tu....aku ingatkan straw....mana ler nk dpt airnya..
malu ya amat malu.....nasib tkde org yg perasan...aku rasa la..
asben aku pun tk perasan...aku diam je..tk cakap sesape pun..

7 comments:

h a n i e said...

hahahahaha!! biasa la kak..salu hani kena mcm tu..time kusyuk sembang... selambe jek nyedut sudu plastik.. :P

Aida Alias said...

mesti menyedut penuh perasaan tu.. hehe setakat ni blm pernah lagi terjadi pd sy..

Rozita said...

hanie..ye3..tengah khusyuk nyembang.

aida....berhati-hati supaya jgn terjadi kih3x

tasekM said...

aku pun pernah jadi gitu ta... aku sedut je dua2 straw ngan sudu tu... ha ha.



.

Rozita said...

Tm...maknanya ko lagi dasat, sbb smpi dua2 ko sedut. aku sedut btg sudu je..straw aku tk pasan kat mana masa tu hehehehhe

en_me said...

malu kanns.. ehehe

mamai said...

tersedut batang sudu tak apa nie termasuk dalam lubang hidung lagi haru