28.6.11

417 : basikal

minggu ni minggu sedih

sebab hari ahad lepas, basikal anak aku yg sulong
hilang lagi..

ni dah kali ke-4 tau..basikalnya hilang

tengoklah, betapa keciwa nya aku..
bukan murah harga basikal tu..menggeletar tangan aku keluarkan duit masa beli dulu..
rasanya baru setahun...dah hilang.

apa pun
aku redho dengan ketentuan ini

7 comments:

Mata Hari said...

Laaa...mcm2 la pencurik skrg ni...basikal pun nak amik...kena simpan dalam rumah le gamaknye kan?

Mak Su said...

eh eh.... nak kena mangga kot. take care ya...

mamai said...

saya lagi sedih bila beli basikal tapi mainnya seminggu ajer lepas tu tersadai

nahmy said...

kunci tak beskal tu...skrg samseng 'kecik' ramai tau. saya mmg sentiasa pesan anak suruh kunci beskal tu...klu tak belikan beskal kayu

nahmy said...
This comment has been removed by the author.
jajazuzu said...

kena beli extra mangga kak

en_me said...

sakit ati kanns.. uhuhu