12.8.12

473 : aksi kuCing

tengahari tadi jalan2 ke kedai pet.  nama kedai nya pun PETTY..huh..mcm2 binatang peliharaan ada jual kat sana

 tapi yang ini menarik minat ku..sungguh manja..kita dekat dgn dia..dia boleh usik2 kita..geram btul
yg ini juga..syhdu je muka dia.  sian..sbb terkurung dlm sangkar..

tapi...bila ku tengok harga..mak ai..tu dia..ribu riban..mana ler mmpu nak beli.  siap ada easy payment lagi. bayar installment gitu..

haahahhaah...bela yang ini pun cukup lah. FREE jer.  tk perlu bereasy payment bagai..
ni pun ok dah..hik3x

2 comments:

eynda said...

Teringin nak bela kucing tapi macam tak konfiden... macam bela anak gak bela kucing ni hehe...

Rozita said...

dulu sy pun tk suka kucing. tp bila dah bela, baru tau rasa kasih syg tu mcm mana pd pet