8.9.12

481 : Hada Labo Arbutin cleanser

yes..pembersih muka clinique daku baru jer abis.  rasa mcm tak nak beli lagi sbb tak sesuai kot. dah ler harga agak mahal, macam langsung tidak memberi kesan, dah hampir 2 bulan daku gunakan.

so, harini hasil jalan jalan di watson akhirnya aku pun terbeli ini Hada Labo Arbutin cleanser.  kebetulan ada offer, harga selepas 10% disc cuma RM22.90. so aku rembat ler..

muka daku ni mmg jenis bermasalah, semua minat sgt nak duduk kat kulit muka daku..dari muda jerawat..smpi la nih pun masih ada lagi saki bakinya.  lepas tu..jeragat pun nak tumpang sekaki juga.  aku tak tau, skin care set apa yang sesuai..redho jer lah kan anugerah allah..(cewah..ayat terpaksa ke ni???)

google pun masih tk dpt jawapan..masih tk dpt skin care set yg bagus & betul2 sesuai ngan kulit muka nih..org lain sesuai..aku tak sesuai..mmg pelik..

buat masa ni..mmg tengah cuba Hada Labo Arbutin set..katanya boleh kurangkan dark spot.  
tggu, nanti selepas 3 bulan guna..aku buat review lagi ek..

No comments:

602: Walimatulurus Caca & Hazim, Aug-Sep 2019

Biarlah gambar berbicara.  Simpan sini sebagai kenangan.. Majlis akad nikah pada 30/8/2019 - Kelantan Majlis sebelah perempuan 31/8/201...