26.9.13

536 : akan naik lagi

dengar berita radio pagi tadi, petrol Ron95 akan dinaikkan lagi harganya dalam masa terdekat ini. berderau darah mendengarnya. kejam nya pemerintahan sekarang ni. sekarang pun rakyat dah tak cukup makan..sampai ramai yang merompak menyamun..tk ada ke rasa belas kasihan kepada rakyat, menzalimi rakyat..kejam..emmm...apa lah nak jadi. Ya allah ya tuhan ku berikan lah petunjuk dan hidayah kepada 'mereka mereka itu'..supaya cepat insaf dan bertaubat..amin~

582: Wedd Bella

Ini sebenarnya cerita tahun 2017 August.  Baru ada semangat nak letak kat blog utk dijadikan koleksi peribadi.. Layan je la.. Perka...