25.11.13

551 : angan-angan

angan angan? korang penah tak berangan? mesti pernah kan?

ntah la nape ye..aku ni jenis orang yang tak suka berangan angan..dan pendek kata, payah sekali aku berangan-angan atau bercita cita..

bak kata orang...orang yang tak suka berangan atau tidak bercita-cita ni, tak de masa depan, betul ke? mungkin jugak kot..tu pasal agaknya kehidupan aku tiada kemajuan..tiada perubahan..macam kat takuk yang sama aje sepanjang masa..emmm

lantak la..tak mau fikir.  mungkin tuhan dah lahirkan aku mcm ni kot..aku tetap bersyukur dgn diri aku skrg ini...alhamdulillah.

mungkin juga aku takut dgn kekecewaan.  sebab nya bila kita berangan, seolah olah kita amat mengharapkan sesuatu itu kita perolehi..dan jika tidak dapat, kita akan kecewa. 

lagi satu..mungkin aku tak mau jadi mat jenin..kang tak pasal pasal jatuh dari kerusi ofis nih...wakakkaka.
comey tak ai?
macam comey jer..macam comey jer...

2 comments:

fadzilah said...

berangan memang seronok...tapi kadang2 payah nak jadi realiti

Rozita said...

hehehe..chu tak minat Lah