10.6.10

277 : gula

gula oh gula
dah seminggu aku minum teh O kelat tanpa gula
nasib baik beras tk jadi mcm ni
kalu tak...diet seumur hidup lah aku ..

6 comments:

blueCITY® said...

salam,

tunggu je la
nanti akan naik la harga gula
ini lah janji gomen kan
tak naik tak naik

yo yo o jerl
huhu

julietchun said...

kat sini AD STOK, rm1.65/kg. Biskut raya musti naik rega nih :C

Rozita said...

slogan gomen kita..'rakyat diutamakan'..ini lah dio nyo..

juliet..ok ler tu. smlm akak tanya org kedai..katanya mungkin harini stok smpi..tu pun belum tntu lagi

LiNda said...

Salam zita ...

Ayoyo ..
kalau beras jadi camnie
harus saya mengamuk !
takleh arr..
mesti nak makan nasi.

cleoputri said...

serious ke kat sana takde gula?
sib baik kat sini tak terjejas.
kee...tak masuk dapur, sbb tu tak prasan...ngee~

Rozita said...

mmg gula masih susah nk dpt..