18.6.10

280 : gatalnya~

2 orang anak aku dapat penyakit kudis buta
dah jenuh berubat sana sini sinun..
belum nampaknya nak sembuh 100%
sekolah dh nak buka...penyakit ni berjangkit
aku pun dah ada tanda gatal-gatal..
udah ler aku mmg gatal....
jom makan.......nasi minyak..lapar nih

8 comments:

jaja said...

kalau tak silap sy kena ambil antibiotik le kak...

julietchun said...

kudis buta? lama tak dengar. masih ada lagi rupanya prnyakit tu.

rozita said...

Hi jaja, lama tk nampak. mmg kena ambik antibiotic, tp sgt slow perubahan nya..kudis tu lmbt kering. makan pun kena pantang

juliet..ye masih ada. masa kecik dulu pun akak ada kena. kuman nya tk mati2...ye..smpi skrg ada lg :))

LiNda said...

Salam Zita ...

Kudis buta kena betul2 berubat
sbb dia buta . huhuhuuuu

tapi statement awk yg last tuh , agak ngerrri .. haha

tasekM said...

kudis buta tu mmg menyeksakan.

Rozita said...

LinDa..ye sungguh gatal tau

TM...mmg menyeksa

shida said...

kak ita ada cuba ieconizine(lebih kuran le eja nya) yg ini elok..pi cari kat farmasi

Rozita said...

blum cuba lagi. ubat lain dh macam2 tk baik2 jugak
nnti cari yg ini pulak. ejaan nya tu???? hahahhaha