7.2.11

390 : CNY

hari ni hari pertama keje selepas bercuti CNY
ramai yang masih bercuti
highway masih jem, sana sini

ramai yg mengambil kesempatan masa cuti pjg ni,
ada yang berkawen, bertunang...berjalan, bercuti..macam macam ber ...

ramai juga yang dpt angpau barangkali
dari teman2, dari boss, dari majikan...dari sape sape lah..

aku???
harini aku dpt 2 peket angpau
korang nak tau bape???
ha ha ha

satu peket RM12, dari GM aku
satu lagi RM10..dari company..for all employees

korang jgn ler gelak
itu ler rezeki aku harini..
dah habis dah...tadi aku belanja kat pasar mlm..

kuikuiukui...daaaa

5 comments:

♥ manje ♥ said...

salam

hehe jadi ler dari takde langsung kan kak :) ~

mimizuzuhaha said...

akak! nak angpau!!

Rozita said...

manje..sikit bebenor

mimi..angpau tadak..penampau mau? :))

nahmy said...

alhamdulillah...duit ttp duit tak kira besar atau kecik. tu dah kira lepas apam balik dua-tiga potong tu

Rozita said...

nahmy..mmg mcm tu tiap2 tahun..tk pernah lebih