12.1.11

385 : sibuk, letih..semua ada..

dah lama sangat tak apdet blog. masa rasa tak berapa nak cukup semenjak sekolah di buka.
kerja di pejabat pun macam tak nak habis-habis. selesai dua, datang lagi yang baru empat...emmmm..bila ler nak selesai nya ntah..penat sgt rasanya dlm bulan ni..



walau apa pun, aku tetap bersyukur sebab semuanya berjalan dgn lancar. Mira pun dah selamat ke darjah satu. Segala urusan pengangkutan, orang yg nak mengasuh dia lepas sekolah, semua nya dah selesai. Memang bersyukur sgt...baru lega rasa hati.
Tahun ni tiga-tiga anak aku dah bersekolah. Belanja pun semakin bertambah. Urusan pembelian buku pun tak habis2. Setiap hari ada saje buku tambahan yg perlu di beli....pokai betul rasanya bulan nih...sampai kena korek tabung ayam ler nampak nya huhuhuhu...!
ok lah nak keje dulu...daa....

5 comments:

julietchun said...

makpak kena pandai buat bajet la ye :P

shida said...

betul kak, anak masuk sekolah meme pokai....tapi tak apa rezeki tetap ada ...kedai online pun sunyi jer tak ada org nak beli..huhuhuhu...

Rozita said...

juliet
kalo dah tiap2 bulan cukup cukup makan jerk..nak bajet apa lagi? :(

shida
yes..sgt2 pokai. akak dah 3 org sekulah ni...+ tuition, van segala bagai..fengsan jugak ler. kedai online akak..tk boleh nak harap pun..suka2 boleh ler..

gadisBunga said...

saya yg takde anak apatah lagi menanggung belanja skolah adik ni pun terasa macam lari bajet sgt2 bulan ni kak....harap2 bulan depan dapat bonus. wuwuwu~

Mak Su said...

gitulah dugaan buat ibubapa kan.... tapi lega bila hal anak dah diuruskan :)