4.3.11

397 : tudung

semalam aku ke pasar
tak sah kalau tak singgah ke gerai jual tudung

ada satu gerai ni
tdg dia cantik2..
penjual nya separa umur..

dia jual bykkkkk tudung yg cantik2..gila mata memandang,
tapi si penjual sendiri tak pakai tudung..

pelik ke?
tak ler pelik sangat..

saje nak sembang2 di pagi Jumaat yg mulia ini..
daaa...

7 comments:

nahmy said...

salam Jumaat...takde pelik le. yg bertudung atas...hampir nak telanjang kat bawah pun ada zaman ni. selambe badak je jalan kehulu-kehilir...kita yg tengok pulak tersipu maluu..

Aida Alias said...

kah kahhh... kebiasaannya spt itu. sama juga bila si emak menghantar anak ke sek agama. anaknya sopan.. maknya berseluar pendek saja. agakanya dh hilang rasa malu

Rozita said...

nahmy,
orang muda muda, gitu lah

aida,
huhu..tak malu sungguh ye..dah tau nak hantar anak ke sek agama..pakai ler supan sket..

mamai said...

berapa helai tudung dah beli tu

Rozita said...

mamai..tk byk ada ler selai..

DrSinga said...

berapa banyak awak borong!!??
:)

Rozita said...

doc..selai jer, tu pun yg murah