9.3.11

398 : apa ada pd waRna

putih...
warna putih mmg lah sinonim dgn sesuatu yang suci bersih
Islam juga suka pada warna putih
tu sebab telekung kita pun warna putih kan..
cuma skrg ni je, ada macam2 kaler..warna pink, pepel dll

kisah nya begini..
suatu hari
pada hari ini
aku memakai tudung warna putih
aku mmg jarang2 memakai warna putih
sungguh tak selalu memakai warna putih..

sebab nya...
apa bila aku memakai tudung putih
terasa sungguh tua..
sangat sangat tua..
mmg mcm org tua..

hishhh...

ntah ler..korang camner? apa rasa?

4 comments:

Nurhayati said...

lama giler jua tak pakai tudung putih.. tapi diriku kalau pakai tudung itam rasa tua :)

Waqheh said...

mmg dah betol2 tua la tu..huhu

Rozita said...

yati..pada sy kaler itam nampak muka cam berkarat pulak


waqheh..sy mmg la dah tua, tp bila pakai putih cam nmpak lagi lagi lagi uta. :))

M RAZA ABBAS said...

Its cool there is a site out there dedicated to fairness and equity for our youth. Hope more people create sites like this.plak beha