29.3.11

404 : hanya utk wanita



korang mesti dah biasa tengok iklan produk ni kan? selain Yuna, Adibah Noor juga sebagai model iklan utk produk ini..yeahhh..produk untuk wanita.


cumanya, ntah apa sangkut pautnya penggunaan Libresse dengan race kereta..pelik kan..macam lah pakai jenama lain tk boleh nak race kereta ke? heheeh kelakor sungguh..


skrg ni..dah tk ada segan silu lagi pihak media membuat iklan2 mcm ni ye..lagipun semua orang dah tahu..budak2 sekarang pun dah pandai tentang kegunaan produk ini, bukan macam kita dolu dolu..apa pun tak tahu..lepas tu, punya lah malu kalau nak cerita bab2 cenggini. bila pegi kedai ah pek beli produk ni pun..ah pek tu cukup sporting..siap balut dgn kertas soratkhabo dulu, kemudian baru masuk pulak dlm beg plastik..sungguh malu itu ah pek kan???


tapi sekarang....dah tiada kemaluan lagi...dengan selamba aje kita pegi beli..letak dlm beg plastik yang terang benderang..semua org tahu..yang kita membeli, Libresse atau Kotex atau Sanita atau lain-lain jenama..


al-kisahnya..dua tiga hari lepas..masa tu iklan Libresse ni kuar kat TV..aku pun tk pasti channel berapa..


tiba-tiba..anak lelaki aku yang no 2..selama je bertanya..."mak..mak guna Libresse ke sekarang?" huh..aku pulak yang ter malu malu kucing...malu nak menjawab...aku diam je seribu bahse..


aku kena terima hakikat..."dulu lain...sekarang lain"..benda2 yang dlam kelambu pun udah dijadikan matapelajaran di sekolah-sekolah..


apa nak kesah???? :(

4 comments:

fadzilah said...

hahahaha...iwan pun tau juga ye!

LiNda said...

hahahaa
sungguh terang benderang soalan anak lelaki kak zita ituuuu ....

saya pakai yang ada 'wings'.. hikhik

Rozita said...

Lah..
ko tau aje ler mulut iwan tu..
dgn muka selamba dia..

LiNda..
owh..I tk suka wings..nnti berlipat-lipat :(

DrSinga said...

saya pakai Liberesee

boleh ??
:)