19.3.11

400 : hari buhsan sedunia

hari ni rasa macam hari buhsan sedunia
tak tau apa nak buat,
mengemas adalah kerja yang paling aku tk berapa nak suka
tido...pun, mata tak berapa nak mau lena

asben aku keje
anak2 dgn xtiviti mereka masing2
bila dah dpt ngadap computer..bom meletup pun dia org tk dengar dah

aku??

apa aku nak buat ye..
bila aku plak ngadap comp...aku duk ngadap blog yang jual tudung sesaje
jawabnya, duit dlm akaun aku semakin susut ler
beli..beli.beli..adakalanya pakai pun tak
membazir sungguh..

ish...stop
tkde ayat nak aku teruskan lagi
daa....

2 comments:

Waqheh said...

nape tak ikut asben pegi keje jer...

Rozita said...

hahaha
melampau tau kau ni waqheh..