28.7.12

467 : masker

 bukan hantu, tapi AKU..
cucumber face mask RM4.70/pc - watson

ini lah aktiviti hari sabtu.  memakai mask di muka.  actually aku paling tak suka pakai mask, tapi terpaksa jer pakai kan..pakai jer lah.

yang ini aku beli kat watson.  mask ni pun brand watson jer.  murah..RM4.70 sekeping.

jarang aku buat kat rumah, biasanya sebulan sekali pegi facial, masa tu jer baru muka ku berasa nak pakai mask.  ni sbb bulan puasa, malas nak ke salon utk facial..buat je lah kat rumah kan..

itu lah aktiviti hari sabtu aku...cuaca punya la panas hari ni..


2 comments:

fadzilah said...

kat umah ni...ain yang suka mask ni...

Rozita said...

hahaahha..cu ikut mood