2.7.12

457 : selipar jepun

 bukan untuk di jual



ini adalah hasil shopping kat mydin smlm.  kat Ipoh ni mydin baru tumbuh smpi 2 cawangan, dekat-dekat plak tu.  satu di meru & satu lagi di kaw manjoi..tp pelik lah, mmg ramai umat yang datang..nak kata murah tu..ok ler jugak.  biasa-biasa aje, lagi pun kita shopping sikit2 aje..bukan smpi nak beli & nak simpan barang mcm kedai runcit pulak..ye dak

bab kualiti barangan aku bagi C+ lah yea :))

eh..terlupa plak nak cerita pasal selipar kat atas tu..

korang boleh agak tak..yg mana satu selipar aku?  harga masing-masing RM 9.90

Assmkm! Sekian

2 comments:

julietchun said...

mesti yg kaler pink akak itew :D

Rozita said...

juliet:

auwwww! pink karer