29.7.12

468 : bubur lambuk

ini menu berbuka harini, bubur lambuk. bubur ni mmg hadir waktu bulan puasa je kan.  jangan tanya pasal menu bubur lambuk ni, sumpah aku tak reti, yang aku reti ambil mangkuk dan makan.  bubur lambuk ni sebenarnya di ambil dari surau belakang rumah aku..

macam-macam ada dlm bubur ni, daging, udang dll yang aku sendiri tak tau apa bahan2nya..tau bedal jer..
memang sedap, mewah isi kandungan nya..

mesti tempat korang pun ada jugak kan...