18.7.12

463 : rambu ba rambu ramba

hi..nak tunjuk korang tdg yg baru ku beli smlm.  mulanya hanya nak ke pasar mlm sbb nak beli bubur jagung. tiba tiba trnampak satu kedai jual tdg..terus rembat selai yang ni

tdg ni murah jer, RM7 harganya.  tp yak amat senang nak pakai, mudah nak bentuk muncung dia.  cumanya agak cepat lusuh maklum lah, rege pun RM7..tk kan nak tahan 20 thn ye dak..

yang penting i dpt tdg baru..kaler or design semua sweet2, tak tau nak pilih mana, rambang mata..akhirnya yang ini ku pilih..sweet lah jugak kanssss...baik kata ye..kalu idak. i geget nnti..auwwww!!

overall : i like dis tdg

nama nya i tk tau, tp mmg ramai yg pakai skrg ni..trend lah tu..
aku panggil tdg rambu ramba.  ada yg kata bawal rambu ramba..tp rasanya kain dia bukan dari jenis bawal..so, aku tak mau lah sebut dia tdg bawal..heeeehhe..suka hati lah kan..

No comments: