15.12.12

501 : ini cerita mascara

asmkm...ini cerita mascara. nak share dgn pembaca.  tips ni pun sy dapat dari AVON. mungkin ada yang dah tahu & mungkin ada yg belum tahu. bagi sesiapa yang dah tau..tengok saje eh!

tips penggunaan maskara yang betul:
1- gunakan pelentik bulu mata sebelum menyapu maskara..tak guna pun tak apa. mungkin bulu mata anda sudah cukup lentik..original gitu..

2- sapu secara pantas
     Pastikan sapuan dilakukan berulangkali secara pantas sebelum lapisan pertama kering agar ia tidak bergumpal.  kalau bergumpal nampak seperti comot

3- Jangan mengepam!
    mengepam mascara keluar masuk dari tiub membolehkan udara masuk dan mengeringkan maskara secepat mungkin..cukup dengan sekali celup shj

4- Pastikan ia kering
    tunggu sehingga 5 saat agar maskara anda kering sebelum mengerdip mata.  Ini penting ye..supaya tiada kesan comot di bawah mata sekaligus menyebabkan kawasan bawah mata comot.



ini ada maskara terbaru keluaran AVON..kempen bermula dari 1-15 Januari 2013

Kehebatan:
-> 15x ganda lebih lebat
-> mengandungi kolagen terhidro, protein gandum dan panthenol
-> berus Helix..pertama keluaran Avon
->kekal sehingga 14 jam
->kalis air &
->tidak bergumpal

berus di reka khas secara zig zag utk mencapai bulu mata di penjuru, memanjang, melentik dan melebat dgn hanya satu aplikasi mudah. (3 in 1). tak perlu menggunakan 2 atau 3 jenis maskara berlainan spt yg saya amalkan skrg

ok, kalau rasa teringin nak meraBak kan duit anda..boleh jer beli dari saya atau dapatkan di mana-mana butik AVON..nak pinjam no akaun pun boleh.  sy tak kisah, yg penting bulu mata kita sama-sama lentik..okeh!

order boleh email sy :  zizie71@yahoo.com
harga hanya RM 21.90 (tidak termasuk kos pengeposan)
terdapat dalam dua kaler : black & brown black

sy bukan nak berniaga ye..kepada yg minta tlg belikan..sy boleh tolong.  nak beli sendiri pun ok..terserah lah..
sy juga bukan duta avon..tk dpt apa-apa komisyen pun..cuma barang baik..tak salah nak dikongsi bersama

2 comments:

Anonymous said...

Hello, I read your blogs on a regular basis.
Your story-telling style is witty, keep it up!
Here is my blog ... affiliate marketing scams

Anonymous said...

Appreciate this post. Will try it out.
Here is my webpage :: real online Blackjack