3.12.12

498 : sesuatu yang PERCUMA..telah ku terima


yes..assalam
bertemu kembali di arena pemblog kan raBak! (ada ke bahse mcm tu..lantak ler)

korang tau apa dlm gambar tu? of course kan...Samsung Galaxy S3.

nak citer sket, ni tepon baru I..
I saje yang baru pakai tepon ni, org lain dah basi pun kan...kan..kan..
nasib baik lah I dapat company yang baik hati mcm ni...menyedekahkan telepon ni pada I..terima kasih lah & bersyukur sesangat. kerna sudi memberi kepada staff miskin mcm aku ni..nak harap aku bli dengan duit sendiri..tkde kot..setelah kan dpt free..rembat je la..at least entry kali ini..tidak meraBak kan poket enbeg aku..yes!!!

malangnya..telepon ini hanya menerima micro SIM, sedangkan, sim card yang aku guna itu..besar gedabak, almaklum ler...berkurun dulu punya. langsung tk sesuai. maka, terhegeh-hegeh lah aku terpaksa pergi ke pasaraya MAXIS utk menukar kan nya..

(gambar hasil curian dari gugel, mintak halal eh)

dah cuba potong tapi masih tak ngam jugak...sebab Sim Card yang aku guna tu sangat sangat zaman dahulu..kalau mini Sim, boleh ler potong..and insert saje..emmmm..sedikit kekecewaan di situ..

tak pe lah..mmg di mana-mana ada masalah..& kita memang tak boleh lari dari masalah..(nmpak macam lari dari topik pulak)



No comments:

602: Walimatulurus Caca & Hazim, Aug-Sep 2019

Biarlah gambar berbicara.  Simpan sini sebagai kenangan.. Majlis akad nikah pada 30/8/2019 - Kelantan Majlis sebelah perempuan 31/8/201...