4.2.13

511 : AlfioRaldo







ok. projek meRabak kan poket kali ini ialah dengan membeli nya enbeg di atas. tapi murah je lah nyahhhh
sesuai ngan isi poket ku

ntah nape terbekenan kaler merah gitu..
haa...ini gambaran dalam nya. sy suka yang 1 compartment macam gitu.
ok tak? skrg kan fesyen color block...so apa apa kaler pun cincai boncai lah
hentam mana suka!!!

Nota tangan kaki : Gambar kutip dari Zalora.com.  sebab beli pun dari sana tu..

5 comments:

julietchun said...

beg raya cina eh,kikiki

fadzilah said...

cantiknya...raya cina ni blik kg ke?

Rozita said...

ye ye juliet. kira beg raya ler tu. beg lama dah mengelupas kulit..

Lah..cu balik kltn..kejap je pun..sekolah tk cuti lama

shidawazir said...

ooo bag alfio raldo ke yg akak pakaki hari tu...jenuh tenang..nak tanya segan...ehem2

Rozita said...

shida..ye ..aritu pakai beg ni ler. mujur tak tanya pun..malu nak cerita..beg morah jer..ahaks