3.2.10

230 : dayus ke?

dunia mmg dah nak terbalik~

tadi sambil2 minum pagi..aku baca lah suratkhabo..
terkezut tengok berita...ada isteri & anak, dera suami.. (anak dera bapa)
kes mcm ni pun ada ek, jaman skrg..

ke mana agaknya hilang 'kuasa' seorang suami..
alangkah dayusnya...

siapa yg harus di salahkan??? atau....
apa agaknya kisah sebenar sehingga menyebabkan perkara sebegini boleh berlaku.

11 comments:

Mak Su said...

oooo, huhuhu, wow :(

blueCITY said...

dunia akhir zaman ni memang pelik2,
lelaki makin takut dgn isteri
takut nak tegur isteri wat silap
takut nak tegur anak buat dosa
sebab?

mayb dia juga selalu buat silap
apa nak jadi?

[-suziey-] said...

uish dasatnya..baca paper lg

Nurhayati said...

takut nak baca paper ngan tgk berita skarang.. macam2 berlaku. tonggang terbalik dah dunia ni. mudah2an kita dijauh la dari perkara2 tak baik ni kan.

Aida Alias said...

kemungkinan sejak dr mula kawin isteri tidak pernah ditegur.. atau mmg jenis tak boleh tegur.. suami juga malas menegur atau dah penat menegur.. makanya isteri hilang rasa hormat pd suami itu..

mamai said...

dunia macam-macam ada...kalau lelaki dera isteri di kata kejam, kalau isteri yang dera suami di kata dayus kesiankan

aripsamat.... said...

akhir zaman......

LiNda said...

dunia semakin kijam ! kijam !

tunbegia said...

sungguh ganas,

salamm,

Rozita said...

mak su..
ha hah aa


blu..
tu kira balasan pd dia lah ek?

suziey.
sape yg dasat nih?

yati..
mmg betul tu..

Rozita said...

aida,
satu komen yg cukup menarik


mamai,
sy tak salahkan mana2 pihak. ini kejadian benar skrg..

arip,
mungkin jugak



LiNda..
ah..kijam ka?

tB,
ganazzzz bukan perempuan harini?