1.2.10

228 : apa jawab nya?

arini rasa nak berteka teki ler pulak-...

Ada 3 ekor cicak, dua jahat satu lagi baik. yang jahat ni suka sangat bergaduh. satu hari yang jahat dua ekor gaduh. gaduh punyer gaduh, diorang pun jatuh. skali tuh tetiba cicak yang baik tuh jatuh gak. Kenapa?
Jwp : (baca di ruang komentar)


Sebelum masuk kering, dah masuk basah? Jwp : (uncang teh)..

7 comments:

Yunus Badawi said...

saya rasa yg baik tu suka sgt bila tengok yg jahat 2 ekor tu jatuh lalu dia pun tepuk tangan. Maka yg baik tu pun ikut jatuh hehehe

tasekM said...

apa ni YB. tak mencarut langsung jawapan. kikiki...

:P



.

blueCITY said...

errrrrrrrrrrrr...

cam nak jawab sama je ngan en yunus badawi,

cicak baik tuh suka hati sangat, tepuk2 tangan, sekali...

jatuh!!! wakakakkak

opssssssssss, betul ke?
ekekkek

arryani said...

Rasanye...

dia jtuh sbb cicak yg lain tu nyanyi lagu Negara ku..

jadik..

dia tumpang nak diri tegak2...aagagaga

mamai said...

sebab dia tepuk tangan bila cicak jahat jatuh

aripsamat.... said...

masuk basah keluar kering....????...korek idung berhingus...emmm

Rozita said...

jawapan yg tepat dari encik YB..
hadiahnya setandan pisang berangan..hahahha


TM..ko ni nak melucah saje..koje nya..

kpd yang lain, terima kasih kerna sudi mencuba..