5.2.10

231 : lif

bertemu kembali di arena blog..

smlm aku tk kesempatan nak mengupdate blog..
smlm aku di KL..keje di sana pula.

semasa di dlm lif utk ke opis smlm..
aku rasa tertarik dgn satu pepatah yg di tayangkan di skrin di dlm lif tersebut..
berbunyi begini..


ramai manusia ingin merubah dunia,

tapi mereka tidak pernah cuba utk merubah diri sendiri..

(betul bukan?

10 comments:

ayampinko said...

setuju..

sangat setuju..

korang pun mesti setujukan..

aripsamat.... said...

betul la tu...:)...tapi banyak lagi manusia yg membuatkan kerosakkan kepada dunia..emmm...

Mak Su said...

maksu sdg berusaha utk bagi bdn sendiri selim melim macam heidi klum ;)

mamai said...

betul betul betul amat setuju

nahmy said...

meh saya sambung...

ramai manusia ingin merubah diri,
tapi mereka selalu tak tahu camana?

blueCITY® said...

ya ke?

i cuma nak ubah diri jerk
dunia , i tak mampu la nak ubah
heeeeeeeeeee

jajazuzu said...

Betul la kot...


hhehheheehe

[-suziey-] said...

betul..mmg mendalam..

Rozita said...

ayampinko,
pndpt orang, lain-lain :P


arip;
tu pun betul juga. manusia yg menghancurkan dunia semakin ramai


mak su,
jom kita berusaha, merubah diri
minggu lepas berat 60 kg..emmm minggu ni 62kg..ada berubah ka?

Rozita said...

mamai,
setuju ek?

nahmy,
mesti ada cara. kena musabahah diri..(betul ke tu?


blU,
nak ubah diri pun tk bape mmpu


jaja,
lama tk nmpak ko


suziey,
bape dlm agaknya meahhahaah