22.2.10

238 : bersenam menyihatkan badan kita~

semalam aku bersantai-santai sambil berjogging jogging manja di sini. Lebih kurang pukul 6 gitu..pd mulanya hujan turun dgn renyai-renyai, tetapi tk lama lepas tu stop..

lihatlah bertapa mantopnya badan aku kan...ntah bile ler nak kurus nya...lepas jogging pi makan pulak..alahai~

pada masa yg sama, ada pulak budak2 motor duk lepak2 kat situ. siap pasang lagu kuat2 lagik..
sengaja aku snap gambar ni utk memeriahkan lagi acara ...

11 comments:

julietchun said...

lepas jogging pegi makan adalah sangat bagus utk memantopkan badan,ehehehe

aripsamat.... said...

hehehe...aku plak plan nak jogging...last2 tak jadi...terus lepak sarapan nasi lemak satu...heheh...

tasekM said...

aku pun bila ntah nk kurusnya. alahai...



.

[-suziey-] said...

waa rajinnya jogging..ke cuci mata..ekek:P

Rozita said...

juliet..mantop, tkleh nak slim dah!



arip - tmbah kalori daaaa

tasekM - kita serupa!

suziey - 2 in 1....3 in 1..lallalalalla

tunbegia said...

sungguh ramping,

salamm,

Mak Su said...

yeah, caiyuk caiyuk

maksu berpeluh2 semalam, brisk walking buat selama 30 minit belah pagi. belah petang pulak mengangkat kain dalam panas terik...hehehee, errr. tapi badan masih mantop... huhuhu

Aida Alias said...

dah berkurun lama tak berjogging.. jogging sederhana dlm rumah je.. ulang alik dr ruang tamu ke dapur 20-30 kali sehari hahhaha

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

arryani said...

Kak..

aku slalu ngelak kalo mmbr2 aku ajk g jogging..

bkn apa, nnti gosip jek lebih..

..aagaga

Rozita said...

tB..ko selalu buat komen nada memperli aku ek!


mak su..yg itu kira lain


Aida...ko dh slim.

Nony...tunjuk kan lah diri mu itewww..

Yan...akak kureng suka bab2 bergosip nih..