11.2.10

235 : buah


...mesti ramai yang dah makan buah ni kan..
maklum ler skrg kan dah dekat CNY..
sehingga hari ini aku baru makan 6 bj
itu pun yg 'pree' punya..
tahun ni aku tak beli pun..
satu rumah dah kena selsema + batuk2...
lebih baik jgn beli ek..
kita makan yg org kasik je...'pree'... gitu..
korang mcm mana?

11 comments:

julietchun said...

aku pun tak beli, takut sakit tekak lagipun yg pree banyak,ehehehe.

matahari said...

sokong tak yah beli...lagipun mende pree ni lagi sedap rasanya...hihihi..

A.K.U.D.O said...

pree pun jgn makan..menyebabkan batuk..

tasekM said...

aku br makan 3 bijik. :)



.

Rozita said...

juliet..tu ler, akak kata,..pree kan byk!

matahari - sokong pndpt kau tu

akudo - tq singgah. jom makan limau

TM - aku ingat kau baru makan 2 bijik

mamai said...

dah berkotak kat opis nie nak bawa balik rumah pun takut...tapi hari ini dapat yang free tapi mahal punya

ayampinko said...

besh nie..lelagi yang pree..

Mr PenyuBiru said...

aku rasa jika dicampur² kesemuanya, aku dah makan hampir sekotak kut. semenye free.skang ni tekak dah mula sakit.huhu

Aida Alias said...

smlm hasband balik bawak sekotak limau pemberian company tpt dia kerja.. tengok kat kotak tu gred A.. belum buka lagipun sampai sekarang..

Rozita said...

mamai- barang pree..kebas je.

piko - mmg betul

PB- byk tu kau dah makan. mesti akan sakit tekak tk lama lagi


Aida- smlm asben akak pun bwk balik sekotak. akak tak jamah pun. anak2 je makan..buka pastu cmpak lam peti ais..

ibusinga said...

every year mesti sah kena sakit tekak time2 cny...