18.2.10

237 : bercuti di kelantan

korang kenal ke burung apa ni? Nama dia....burung kancing baju..

yeah...kami bercanda di PCB resort

ini di tepi pantai PCB...pantai yg sudah kena hakisan teruk. cuaca punya ler panas... itu bukan gambar aku yea, gamba kakak aku


anak2 aku di Pantai Irama Bachok. tmpt nya bes ler jugak, tapi agak kotor sedikit. tak berjaga..



gambar aku...semasa di sana...



11 comments:

tunbegia said...

sungguh jelita mak,

salamm,

Mak Su said...

macam lain jer tgk scrapblog hari ni...baru renovate ker?

burung kancing baju? oh... ingatkan burung undan :)

kakchik said...

lawanye honda hehe..

[-suziey-] said...

waaaa nama burung tu uniknya..

julietchun said...

memula tu ingatnya itik atau angsa.jinak ke burung tu?

Rozita said...

tB...rasa mcm ko perli aku jerk..

mak Su..baru renovate, sebelum CNY aritu. mungkin burung yg sama kot..nama je lain

KC...oh..mmg lawa spt org di sebelahnya juga.


suziey..ye lah. 1st time dengar tau

juliet..boleh tahan juga jinak nya

nahmy said...

salam...tentu byk kopok & budu yg dibawak balik?

SweetSour said...

honda br beli ek???hahaha..

LiNda said...

Wahhh... ada gambar kak Zita ..

Rozita said...

naHmy- ada le beli sikit2

SS - opocot..baru pinjam mehahahha

LinDa- yeah..akak Zita ada di mana-mana..

jajazuzu said...

ahhh...PCB! tempat deting2 masa dulu. hahhahah