3.11.10

349 : macam antu~

arini mood rasa macam ok sangat masa nak pi keje
sebabnya esok cuti, lusa cuti..tulat tonggeng..semua nya cuti...
kesimpulan nya H A P P Y

maka

aku pun pagi-pagi ni bermekap lah..agak-agak terlebih sedikit dari biasa
perasan kan cantik sangat lah ye..

tiba-tiba
dengan selamba nya aku mendapat komen yg ikhlas dari Nur Amira..

"eee...mak arini nampak macam antu..."

alahai..sian kat mak kan!

14 comments:

♥ manje ♥ said...

hehe kena belajar mekap ler ni

LiNda said...

Takper... takper..
dugaaan....

Sejujurnya,
saya pun tak reti make-up.
agaknya kalau tunjuk kat Amira
sure dia histeria !

cheqna said...

hahahahahahaha
amira...
direct je ye..
cheqna lagi tak reti nak mekap2 bagai ni..
hehehehehe

POSH76 said...

komen budak2 ni mmg takde tapisan ...sabo jela

Rozita said...

manje
mmg tk pernah blaja pun seblum ni. main bantai je

LinDa
biasa simple2 tu..boleh ler jugak

cheqna
bila jadi pengantin nnti, tggu org mekap kan...sure chantek....


POSH
komen budak2 ni ler bagus sbb jujur. tak perlu marah, komen membina tu
ha ha ha

Yunus Badawi said...

Buat matikan semangat aje.

Tapi takpe, dia ikhlas beri komen tu.

Rozita said...

tkpe YB sy masih ceria hari ini..sbb itu komen dr anak perempuan sy

kucingorengemok said...

wah, sungguh laser di situ, hehe. ps: kita pun mood baik je 1-2 hari ni :)

aripsamat.... said...

budak2 mmg selalunya jujur...hehehe...jgn amik hati sgt la...

Rozita said...

KG
sama-sama lah kita bermood baik yea

arip
sy tak amik ati pung..komen yg betul mungkin
muka dah elok..yang nak di cat-cat tu nape? mmg salah sy..natural beauty is the best

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam ziarah.
Rasa macam pernah ke sini dulu..


alahai anak..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
hantu tu cantik tak ?

en_me said...

mesti antu yg chantekk kanns.. ekeke

Rozita said...

azrina.
tak salah singgah banyak kali pun :)
slmt dtg

brutal
hantu biasa nya lebih sinonim dgn wajah yg menakutkan & buruk :))

en_me
mana de antu cantikss..buruk ada lah..