20.11.10

361 : lembu oh lembu

daging goreng

sup tulang

goreng hati

kerabu perut



emmm.....musim korban begini lah jadinya
semua menu aku adalah dari ' seekor lembu'

adoyai..dah naik muak
naik fobia
bila tengok lembu
tengok perkataan lembu pun dh rasa semacam
pengsan~

10 comments:

Marina Monroe said...

Tak per lah, setahun sekali berkorban..

Daddy Ziyyad said...

dan akibatnya, ramailah yang cirit birit...:)

Yunus Badawi said...

Rezeki tu. Tak semua org dapat daging korban huhuhu

Rozita said...

MM
sib baik setaun sekali


DZ
setakat ini belum ler ceret lagi, esok lusa ntah..

YB
kat sini rasa nya semua dpt. Lembunya byk, Qariahnya sikit. Ramai yg buat aqiqah + kenduri kendara lagi. Area sini ramai org yang byk duit...sy je tak berduit hahhahaha

mamai said...

lega tak tak dapat daging korban sebab tak makan daging

Rozita said...

mamai
heehhe..rugi tau tak mkn daging

fadzilah said...

my husband pun mcm mamai...x suka mkn daging lembu..daging kt umah ni pun ader lagi...tak tau dah nk masak pe.

hamzah ian said...

oh sup gear box

aripsamat.... said...

lembu
lembu
lembu
lembu
lembu
lembu
lembu....
hehehe...amacam?..muak tak?

Rozita said...

Lah..
masak itam..boleh tahan lama. tp muak jugak sesorang makan


hamzah
sedap ek..?


arip
mmg muak..uwekkkk