8.11.10

350 : lebih kurang 53 hari lagi...

lebih kurang lagi 53 hari kita nak masuk ke tahun baru 2011

apa agaknya kejayaan yg telah kita dapat dlm tahun 2010?

emmmm.....apa ek??? berjaya menaikkan berat badan ku sehingga 65kg~

ok tak? tu kira kejayaan ke atau bala bencana????


korang cm ne?

14 comments:

en_me said...

minggu depan dah raya makkk.. ehehe

Kyuubi said...

itu adalah kejayaan. yeah! :) slmt nk dkt tahun baru.. heh

♥ manje ♥ said...

kita plak msh tak berjaya menaikkan berat bdn... misi thn ni msh tak tercapai... ~

LiNda said...

tak berjaya mengandung
huhuuu

mimizuzuhaha said...

kejayaan membeli 2 biji hp dalam setahun nih. cis!

Mak Su said...

maksu rasa tahn 2010 ni ala-ala tahun sedih..... :(

Rozita said...

en_me
raya haji je

Kyuubi
yeah..kejayaan yg paling best kan?

Rozita said...

manje
inya-allah, lepas kawen, dah ada anak tiga or empat..misti boleh naik..tk byk..sikit

LinDa
ko kena kerja keras sket. asyik peluk Bobo je, mana de hasil
ehem..ehem..

Rozita said...

mimi
cukup ke 2 tu? tamau tambah lagi satu hp, ada sebulan lagi ni

mak su
semoga tahun 2011 lebih ceria ye :)
dugaan utk kita tu mak su..moga tabah

LiNda said...

wakakakakaka...

syuhhhh bobo
syuhhh.. gi main jejauh !

Rozita said...

kerana Bobo lah ada org menjadi jeles kan???

gadisBunga said...

tahun ni paling byk travel ke sana sini. pencapaian tuh..huhu~

Ati Masrif said...

samalah kita kak..berjaya naik jer...turun ntah bila

Rozita said...

gadis BUnga
ye..satu pencapaian yg hebat. bak kata org, jauh berjalan luas pemandangan, byk pengalaman nya

Ati..
ye ke? ada jugak org yg sama pencapaian nya dgn akak :))