29.11.10

365 : berpisah

setiap yg bertemu pasti akan berpisah
sekian lama bersama..kini terpisah jua..

arini..cerita sedih
kawan rapat di tempat cari makan aku..
udah meletakkan jawatan nya
sekali gus berpisah ler dgn aku..

ntah bila akan bersua lagi..
kerana dia akan berhijrah ke Pulau Pinang..

slmt tinggal kawan...
semoga langkah yg kau ambil ini
betul, tepat & baik sekali

singgah sekejap di http://katalogshop.blogspot.com

12 comments:

Marina Monroe said...

Tak per memang dah lumrah hidup,
perpisahan dengan kawan2 sepejabat sering berlaku..utk mencari rezeki yang lebih

nahmy said...

salam. berpisah idakle bermakna 'putus hubungan'. zaman canggih jika ada kemahuan...hubungan masih boleh berpanjangan

Rozita said...

MM..
mmg lumrah. tp dah berkawan 18 tahun, terasa jugak bila berpisah :)) tkde kawan nak gelak2

Nahmy..
skrg mmg zaman canggih, boleh berhubung dgn macam2 cara...tp tetap tk sama kalau org tu selalu duk kat sbelah kita..

Mak Su said...

berhubunglah via facebook....

julietchun said...

kalo taknak jumpa kat fesbuk, sms atau call je :D

Aida Alias said...

org duk sebelah ye.. kwn rapat jika tiada spt hilang tpt mengadu

Rozita said...

Mak Su
boleh sangat..tapi mana kan sama


juliet
semua tu tak sama spt kita bertentang mata

Aida
benar sekali

DrSinga said...

meh nyanyi...
BERTEMU DAN BERPISAH

Bertemua dan berpisah
Adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita gar aman dan sentosa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa

Rozita said...

DrS
pandai juga doktor menyanyi ye

Knapa ler guna Anonymous...

tasekM said...

nnti dapat kawan baru kan ta...



.

en_me said...

cinta x semestinyer bersatu kanns.. ehehe

Rozita said...

tasek
kawan baru tk akan sama

en.me
oopppssss....rumi & julie