11.10.13

540 : Raya Haji

selamat hari raya aidil adha. kepada yang menjalani ibadah haji semoga mendapat haji yang mabrur.

kepada yang menjalani ibadah qurban pulak..alhmdulillah..sesiapa yang ada rezeki lebih-lebih tu elok sangat lah bersedekah ye dak..peringatan tuk diri sendiri juga.

kepada yang dah mula nak bercuti esok mungkin,berhati-hati ketika di jalanraya ..eh pendek kata, berhati-hati di mana mana sahaja anda berada.  semoga selamat pegi dan kembali.

untuk aku..tak kemana, mungkin balik kampung sekejap sebab cuti tk banyak pun. lagi pun aku mmg tak buat apa2 persediaan tuk raya ni..baju baru pun tk beli, kuih muih pun xde.

walau apa pun 14hb memang aku dh start bercuti dan 16hb keje semula..best!

3 comments:

fadzilah said...

balik lekior ke?

Nurhayati said...

selamat hari raya aidiladha.

Rozita said...

balik Lah..tp lewat skit kot..lepas setel korban kat sini..pk su sibuk ngan lembu..ha ha ha


Yati..slmt hari raya juga..